Noul Sprinter.

100% pentru tine.

Hai la test drive
Indiferent de sarcinile în materie de transport, pe care trebuie să le îndepliniți – noul Sprinter este pregătit.

Multiplele variante de vehicule și echipări permit utilizarea unor vehicule rentabile – de exemplu cu tracțiune pe față la fel ca în cazul furgoanelor special adaptate pentru utilizare, în cazul autovehiculelor cu platformă sau al vehiculelor de tip Tourer. Și întotdeauna arată bine.

Acestea sunt avantajele care contează:

Pentru vehicule cu tracțiunea pe roțile față nou disponibilă, rezultă, spre exemplu, un preț de pornire convenabil, o sarcină utilă suplimentară și o muchie de încărcare joasă, în comparație cu vehicule cu tracțiune spate. Șoferii profită de conceptul de comandă și afișaj inteligent, dar și de conceptul de depozitare cu structură modulară, ce poate fi adaptat perfect la modul de utilizare a vehiculului, la fel de bine ca și gama de sisteme Multimedia și de asistență disponibile. În afara tuturor elementelor noi, am câștigat ceva prețios. Spre exemplu, multe soluții confirmate în materie de suprastructură și demontare pot fi utilizate ulterior, fără a implementa modificări semnificative.
În acest mod, grație forței sale inovatoare și a experienței de peste 20 de ani, Sprinterul impune din nou un reper în ceea ce privește soluția de mobilitate cu caracter futurist, eficient și fiabil, menită să ducă mai departe propria companie.
Mercedes-Benz Vans. Born to run.

Frumos pentru ochi, dar și mai frumos pentru munca desfășurată. Conceptul de design al noului Sprinter.

De ce să nu arăți bine atunci când muncești? Din acest motiv, există conceptul de design atât de bine cunoscut la autoturismele Mercedes-Benz, mai precis, cel legat de Puritatea Simțurilor și care poate fi utilizat acum și la Sprinter.
Noul Sprinter impresionează prin conceptul abordării, de tip exclusivist-modern, al suprafețelor și proporțiilor echilibrate. Caracteristică deosebită: vederea frontală caracteristică, ce include Steaua Mercedes mare, plasată în centru.
Habtitaclul său complet regândit asigură din nou echilibrul perfect între funcționalitatea adecvată scopului și design-ului optic de înaltă calitate.

Durabil și versatil din exterior.

Prin intermediul conceptului modern, a putut fi optimizată și rezistența aerodinamică a vehiculului, ce poate influența în mod pozitiv consumul de combustibil.
Pentru personalizarea design-ului sunt disponibile, printre altele, faruri LED High Performance, cu lămpi spate aferente, prevăzute cu tehnologia parțială cu LED-uri, o grilă cromată a radiatorului, jante din aliaj ușor, dar și bare de protecție și piese detașabile, vopsite în culoarea vehiculului. La acestea se adaugă o diversitate a variantelor de vopsea și lăcuiri speciale. Toate acestea sunt permise de un design al vehiculului, în care poate fi elaborată în mod individual o gamă largă de echipări/dotări și care se potrivește excelent companiei respective, chiar și din punct de vedere vizual.

Un habitaclu pentru o stare de bine – chiar și atunci când lucrezi. Accesul într-un Sprinter a fost dintotdeauna ceva deosebit.

Habitaclul confortabil și, în același timp, funcțional la noul Sprinter dispune de o gamă largă de echipări și poate fi adaptat exact în funcție de modul de utilizare, dar și de cerințele individuale.
Oferta în materie de comunicații și divertisment include, spre exemplu, suportul pentru Smartphone, ajungând până la sistemul audio Mercedes-Benz cu port USB și interfață Bluetooth® și până la sistemul Multimedia cu Touchscreen mare, de înaltă rezoluție, un sistem de navigație rapidă, pe bază de hard-disc, cu reprezentare 3D a hărții și Integrare Smartphone.
Și conceptul referitor la depozitare a fost regândit, dobândind o structură modulară. Astfel, la cerere, spre exemplu, compartimentele de depozitare pot fi prevăzute cu un capac sau pot fi echipate cu suporturi pentru pahar.

Temperaturile plăcute din habitaclu sunt asigurate de o instalație de climatizare reglată semi-automat sau de un sistem de climatizare automat. Pentru habitaclu, la cerere, sunt disponibile trei instalații de climatizare diferite la plafon, printre care și un aparat suplimentar, de tip High-End.

Prin acestea și multe alte variante de echipare, aproape că este îndeplinită orice dorință, pentru a vă simți bine ca șofer sau pasager în cadrul Sprinter.

Mobilitatea ta 4.0 Prin intermediul soluțiilor de conectivitate inteligente ale noului Sprinter.

Pentru a face cât mai rentabilă și mai plăcută activitatea desfășurată, pentru Sprinter sunt disponibile, la cerere, diferite tipuri de radiouri, sisteme multimedia și soluții de conectivitate. În funcție de necesar, oferta începe de la suportul pentru Smartphone și ajunge până la
radioul cu interfață Bluetooth® și funcția hands-free până la sistemul Multimedia cu un Touchscreen de înaltă rezoluție, un sistem de navigație rapidă, pe bază de hard-disc cu reprezentare 3D a hărții și Integrare Smartphone. Comanda este așa cum se dorește: simplă.

Relaxat în biroul mobil.

Sistemele multimedia pot fi acționate, spre exemplu, prin intermediul Touchscreen-ului cu rezoluție mare sau al Butonului, aflat pe volanul multifuncțional. Toate elementele de comandă și afișaj sunt ușor accesibile și pot fi citite simplu.

MBUX Sistem Multimedia cu Touchscreen mare, de înaltă rezoluție 26 cm (10,25 inci)

Acolo unde există o sarcină referitoare la transport, există și un Sprinter. Selecție multiplă pentru sarcini de transport speciale.

Aveți nevoie de un autovehicul care să fie, înainte de toate, practic și rentabil? Sau ați dori un vehicul comercial reprezentativ, care să îndeplinească cele mai ample cerințe în materie de confort? Spinterul face ambele lucruri posibile – și chiar mai mult: furgonul și Tourer-ul, cât și şasiul și vehiculul cu platformă, cu cabină individuală sau cabină dublă, alcătuiesc baza unei multitudini de variante impresionante.

Diferite variante de Sprinter

Diversitate impresionantă de variante la Sprinter.

Aceasta este completată prin patru variante de motorizare, prin numeroase dotări speciale, variante ale trenului de rulare și soluții specifice, din partea carosierilor. În acest mod, puteți configura vehicule cu o greutate totală admisă de până la 5.500 kg. La Sprinter Tourer, există spațiu disponibil pentru până la 19 persoane plus locul şoferului. Prin intermediul celei mai mari din cele patru lungimi ale vehiculului și cel mai înalt din cele trei acoperișuri, la Sprinter furgon este disponibilă o capacitate de încărcare de până la 17 m3. Dacă este necesar, pot fi adăugate adițional până la 3.500 kg – în cazul unei greutăți maxime admise de până la 8.750 kg.

Loc suficient și posibilități legate de diversitate în habitaclu

Cu peste 600 de dotări speciale, printre care, spre exemplu, diverse soluții de flotă și tren de rulare, Sprinter-ul se adaptează în mod ideal cerințelor dumneavoastră. În cazul unor cerințe speciale,Mercedes-Benz VanSolution vă furnizează soluții complete din fabrică și în cadrul programului de parteneriat „Mercedes-Benz VanPartner“ Soluții de suprastructură și reechipare, în cadrul unor afaceri cu dublă facturare, la un nivel calitativ deja consacrat. Și pentru a vă putea atinge obiectivele, atât într-un mod suveran, cât și rentabil, Sprinter-ul dispune de o ofertă de agregate deja structurată.

Grupul motopropulsor al noului Sprinter

Pentru fiecare profil de rulare există tracțiunea perfectă.

Tracțiune pe roțile din față, roțile din spate sau tracțiune integrală1 – cu cele trei variante de tracțiune pentru Sprinter, fiecare profil de rulare beneficiază de sistemul de tracțiune potrivit, pentru aproape orice tip de activitate derulată în domeniul transportului. Avantajele tracțiunii pe față constau, printre altele, în tracțiunea excelentă în cazul unui vehicul ușor încărcat, în capacitatea mare a portbagajului și în abilitatea de încărcare sporită, în cazul muchiei joase de încărcare. Disponibilă exclusiv pentru această variantă de tracțiune: noua cutie de viteze automată 9G-TRONIC. La tracțiunea pe spate, separarea între tracțiune și direcţie optimizează confortul la rulare și optimizează diametrul de bracaj. În regimul de funcționare cu remorcă, tracțiunea la puntea spate își justifică atuurile de care dispune. Tracțiunea integrală cuplabilă1 4 x 4 îmbunătățește tracțiunea, îndeosebi în condiții meteo defavorabile sau pe drumuri proaste și oferă astfel un avantaj în materie de siguranță la rulare și dinamică la rulare. Pentru utilizările solicitante, poate fi comandată suplimentar o demultiplicare a cutiei de viteze. Pentru prima dată este disponibilă și pentru Sprinter cu tracțiune integrală1, cutia de viteze automată 7G-TRONIC PLUS pentru confortul excepțional la cuplare și eficiența înaltă în ceea ce privește consumul de combustibil.

1 Tracțiunea integrală va fi disponibilă cel mai probabil începând cu trimestrul 4 al anului 2018.
Asigură calea spre succes. Sprinter-ul este conceput în permanență pentru siguranță.

Structura solidă a acestuia este formată de scheletul caroseriei, care, ca urmare a construcției sale și a structurii materialelor, este extrem de stabilă. La acestea, se adaugă numeroase sisteme de asistență. Căci până și cel mai experimentat șofer ajunge în situații în care asistența poate fi bine-venită și utilă. Oferta începe de la asistentul standard pentru vânt lateral și ajunge până la asistentul activ la frânare și asistentul pentru menținere pe banda de mers – ambele sunt echipare de serie pentru vehicule cu peste 3.500 kg greutate totală admisă.

Alte sisteme de asistență la noul Sprinter.

Trei soluții referitoare la camera video, de la camera video pentru marșarier cu afișaj în oglinda retrovizoare interioară până la camera video de 360 grade, optimizează, la cerere, vederea de ansamblu, din locul șoferului. În condiții de întuneric, farurile LED High Performance, disponibile opțional, luminează carosabilul într-un mod cât mai amplu.
În cea mai gravă situație, airbagul standard poate ajuta la protecția șoferului în cazul unei coliziuni. La cerere, sunt disponibile alte cinci airbaguri pentru șofer și însoțitor.

Rentabil, atunci când este nevoie. O decizie referitoare la un vehicul, care și-a demonstrat rentabilitatea impresionantă de mai bine de 20 de ani.

Noul Sprinter continuă această poveste de succes, prin calitatea și fiabilitatea deja consacrate. În acest context, puteți profita încă de la început de rentabilitatea sa: printr-un preț de pornire atractiv pentru vehicule cu tracțiune pe față și numeroase posibilități de configurare, în cadrul cărora puteți comanda exact ceea ce aveți nevoie.

Noul Sprinter merge și mai departe.

Deoarece noi vrem să îmbunătățim și mai mult ceea ce este bun, am optimizat și mai mult motoarele noastre Diesel, din punct de vedere al consumului. Alte puncte pozitive pentru rentabilitatea companiei dumneavoastră rezultă din cele circa 50 kg de sarcină utilă adițională1 un spațiu și mai amplu și o podea a portbagajului mai joasă cu 80 mm1.
În acest mod, Sprinter-ul poate fi încărcat și mai bine, iar accesul în vehicul este și mai simplu.
Prin urmare, Sprinter-ul îmbină un consum economic al combustibilului și funcționalitatea inteligentă, pentru a oferi o soluție rentabilă în permanență, în materie de mobilitate.

Rentabilitatea nu se limitează la vehicul.

O soluție de mobilitate, concepută pentru viitor, include în prezent mai mult de un vehicul. Din aceste considerente, Sprinter-ul dispune de o ofertă vastă de servicii, de la finanțarea oferită de companiile de asigurări și până la contractele de revizie. Acest lucru poate avea avantaje atractive în materiede prețuri și poate face posibilă planificarea pe termen lung a costurilor.

Puterea și rentabilitatea de care aveți nevoie, pentru a vă deplasa.

Cine vrea să aibă succes, are nevoie de un sistem de tracțiune puternic: motorul diesel cu 4 cilindri în
trei trepte de putere și motorul Diesel cu 6 cilindri în V combină la Sprinter puterea și rentabilitatea, într-un mod exemplar. Motoarele consacrate pot fi optimizate ulterior în ceea ce privește consumul de combustibil, spre exemplu, printr-o reducere a gradului de frecare în interiorul motorului. Toate motorizările sunt disponibile atât cu o cutie de viteze manuală2 cât și cu o cutie de viteze automată.
Tehnologia complexă cu privire la normele de poluare Euro-6 respectiv Euro-VI este implementată cu ajutorul tehnologiei SCR (Selective Catalytic Reduction). Această procedură contribuie la reducerea emisiilor de oxizi de azot în cadrul motoarelor diesel, prin faptul că respectivele gaze arse sunt ghidate printr-un catalizator, iar oxizii de azot3 sunt convertiți prin adaosul de AdBlue® pe bază de apă în azot și apă.

1 În combinație cu tracțiunea pe față, în comparație cu tracțiunea pe spate.
2 Cutia de viteze manuală standard, cu 6 trepte de viteză, în combinație cu motor Diesel cu 6 cilindri în V OM642, va fi disponibilă cel mai probabil începând cu trimestrul 4 al anului 2018.
3 În oxizii de azot (NOx) sunt incluși monoxidul de azot (NO) și dioxidul de azot (NO2).

Hai la test driveProgramează acum un test drive și descoperă o experiență unică la bordul noii Clase A de la Mercedes-Benz

Sunt de acord să fiu contactat de către compania Autoklass pentru oferte, reclame, publicitate, campanii de marketing si promovare, cercetari de piata, sondaje de opinie si colectare informatii statistice si feedback pentru produsele si serviciile Autoklass, astfel:

AUTOKLASS se obligă să respecte confidențialitatea.
SC Autoklass Center SRL este inregistrat ca operator de date cu caracter personal înregistrat sub nr. 3213, având posibilitatea să prelucreze și să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a raspunde solicitărilor dumneavoastră.