Intrebari frecvente

Pentru programări la service, aveti la dispozitie trei optiuni: completati formularul online de programare, apelati numărul de Call Center: +40 317 133333 (program 24h/zi) sau accesati urmatorul link: http://booking.mercedes-benz.com, unde veti putea selecta sucursala Autoklass cea mai apropiata de dumneavoastra.
Suntem în măsură să vă menținem vehiculul în stare perfectă de funcționare, asigurându-vă astfel că sunteți la volanul unuia dintre cele mai bine proiectate, mai sigure și mai luxoase vehicule. 

Un dealer autorizat Mercedes-Benz este întotdeauna cel mai bun loc pentru a vă întreține mașina. Există mai multe avantaje pentru utilizarea unui Centru de Service Autoklass pentru toate operațiunile de service , inclusiv:

  • Servicii premium pentru clienți: Sucursalele Autoklass oferă clienților facilități cum ar fi: loc special de așteptare, unde veți putea urmări intervențiile care se fac asupra autovehiculului dumneavoastră pe un ecran special, cu Wi-Fi gratuit și posibilitatea de a comanda cafea și băuturi răcoritoare.
  • Tehnicieni certificați: Sucursalele Autoklass au tehnicieni profesioniști certificați de Mercedes-Benz și au o vastă experiență în repararea fiecărui model.
  • Cunoștințe extraordinare: La un centru de service Autoklass, tehnicienii lucrează în primul rând cu autovehicule Mercedes-Benz, având astfel  cunoștințele și experiența necesară diagnosticării și reparării problemelor vehiculului dumneavoastră rapid și eficient, minimizând timpul de așteptare.
  • Piese originale: un centru de service Autoklass vă asigură întreținerea și repararea corectă a autovehiculului dumneavoastră, folosind numai piese de schimb originale Mercedes-Benz, protejând valoarea și garanția acestuia.
  • Lucrări de garanție și rechemare în service: o reprezentanță Mercedes-Benz este singura autorizată să efectueze lucrări de garanție sau de rechemare în service, certificată de producător.
  • Piese și accesorii premium:  Centrele de service Autoklass  vând și instalează piese premium, accesorii și upgrade-uri, care sunt disponibile exclusiv la reprezentanțele Mercedes-Benz și nu prin intermediul unor terțe părți.

Avem un stoc permanent de peste 700 de vehicule. Dacă sunteți în căutarea unui model care nu este disponibil în stocul nostru, vă vom ajuta să îl găsiți. Va rugăm sa ne contactați, folosind formularul de contact disponibil pe site și să introduceți informații detaliate despre vehiculul pe care îl căutați. Odată ce am găsit un Mercedes-Benz care să corespundă cerințelor dumneavoastră, vă vom contacta.

Pentru programări la test drive, puteți folosi oricând formularul nostru online, sau puteți suna la numărul de Call Center: +40 317 133333. În funcție de disponibilitatea autovehiculelor noastre, veți fi contactat de un consilier de vânzări  în cel mai scurt timp pentru confirmare.

Autoklass oferă o gama variată de accesorii originale Mercedes-Benz, smart și Honda, care pot fi găsite la următoarea adresa: https://www.autoklass-market.ro/accesorii. Le puteți comanda direct pe site, cu plata online sau ramburs sau le puteți achiziționa din sucursalele noastre, în funcție de stocul disponibil. În cazul în care doriți un anumit accesoriu, care nu este pe stoc, va rugam sa ne contactați, folosind formularul de contact disponibil pe site, introducând informații detaliate despre acesta. Ulterior, un consultant de vânzări accesorii și piese vă va contacta pentru detalii despre livrare și plată.

Autoklass deține pe stoc o gama variata de piese originale Mercedes-Benz, smart și Honda, care pot fi găsite la următoarea adresa: https://www.autoklass-market.ro/piese-auto. Le puteți comanda direct pe site, cu plata online sau ramburs sau le puteti achizitiona direct din sucursalele noastre, în funcție de stocul disponibil. În cazul în care doriți o anumită piesă, care nu este momentan pe stoc, va rugăm sa ne contactați, folosind formularul de contact disponibil pe site, introducând informații detaliate despre aceasta. Ulterior, un consultant de vânzări accesorii și piese vă va contacta pentru detalii despre livrare și plată.

Intrebari frecvente