Cumparare

Sortiment variat de autovehicule
Autovehiculele noastre sunt expuse in toata reteaua Autoklass, dupa cum urmeaza:

Autoklass Chitila - Soseaua de Centura km.62, Chitila, Judetul Ilfov

Autoklass Sud - Splaiul Unirii 166A, Bucuresti

Autoklass Pipera - Sos. Bucuresti - Nord nr.18, Voluntari, jud. Ilfov

Autoklass Ploiesti - Str. Strandului 61A

Autoklass Sibiu - Sos. Alba Iulia nr.69

Autoklass Constanta - Bd. Aurel Vlaicu nr. 133.

Garantia provenientei masinilor
Autovehiclele oferite spre vanzare sunt libere de orice sarcini, Autoklass Grup garantand asupra originii acestora.

Verificarea amanuntita a autovehiculelor
Masinile aflate in stoc sunt verificate si remediate in conformitate cu cerintele RAR de catre specialistii AUTOKLASS SERVICE.

Pret avantajos
Va asiguram ca valorile de vanzare a autovehiculelor noastre sunt corespunzatoare conditiilor de piata, raportul calitate-pret fiind unul dintre cele mai bune.

Consultanta profesionista
Echipa noastra de consultanti va sta la dispozitie pentru a va ajuta sa luati cea mai buna decizie atunci cand va doriti achizitionarea / vanzarea unui autovehicul.


Siguranta tranzactiei
Experienta in domeniu ne recomanda si va asigura rapiditatea, siguranta si calitatea tranzactiilor, atat la cumparare cat si la vanzare. Personalul calificat va va indruma pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare pentru radiere fiscala, vanzare, cumparare, inmatriculare, asigurare auto, etc

Asistenta rutiera
24 ore, 7 zile din 7, punem la dispozitia dumneavoastra serviciul de asistenta Service 24.

Test drive si constatare tehnica
Pentru a fi convins ca alegerea vehiculului dumneavoastra este cea mai buna, Autoklass Grup va pune la dispozitie posibilitatea testarii vehiculului.

Achitarea autovehiculului
Va punem la dispozitie posibilitatea de a alege modalitatea de achizitie care va avantajeaza: numerar, rate, leasing, schimb cu alte vehicule.

DOCUMENTE NECESARE

Persoane fizice
In cazul cumpararii in numerar este necesar de un act de identitate (buletin sau carte de identitate, permis de conducere, certificat de nastere, pasaport).

In cazul cumpararii in leasing sunt necesare urmatoarele:

 
  1. Fotocopii dupa actul de identitate al solicitantului sot/sotie
  2. Adeverinta de vent net a solicitantului
  3. Copie Carte de Munca / Contract Individual de Munca 4.

      Specimen de   semnatura
  5. Certificat de casatorie- copie
  6. Cerere de solicitare (de la sediul Autoklass)
  7. Factura proforma
  8. Acord CIP si CRB semnat

 

Persoane fizice autorizate
In cazul cumpararii in numerar sunt necesare urmatoarele:
  1. Fotocopie act de identitate (buletin sau carte de identitate,  permis de conducere, certificat de nastere, pasaport),
  2. Fotocopie a autorizatiei de functionare,
  3. Fotocopie a certificatului de ī®²egistrare a TVA (daca PFA e platitoare de TVA),
  4. Stampila.

In cazul cumpararii in leasing sunt necesare urmatoarele:
  1. Autorizatia de activitate a solicitantului (Cod fiscal si Certificat de inmatriculare la Registrul Comertului)- copie
  2. Act de identitate- copie
  3. Cerere de solicitare (tipizat propriu societatii finantatoare) semnata si stampilata de client
  4. Factura proforma
  5. Specimen de semnatura
  6. Decizia anuala de impunere pe ultimii doi ani incheiati, cu stampila Administratiei Financiare
  7. Decizia de impunere pentru plati anticipate pentru anul in curs
  8. Registrul de incasari si plati pentru ultimele trei luni
  9. Certificat de atestare fiscala
  10. Dovada spatiu
  11. Acord CIP si CRB semnat si stampilat


* in functie de societatea de leasing selectata, se pot solicita si documente specifice fiecarui tip de PFA ( ex: autorizatii, avize de functionare, carnete de membru etc.)'}


Persoane Juridice
In cazul cumpararii in numerar sunt necesare urmatoarele:
  1. Extras din Registrul comertului (nu mai vechi de 6 luni),
  2. Certificat de inregistrare a TVA (daca e platitor de TVA),
  3. Act identitate(buletin sau carte de identitate, permis de conducere, certificat de nastere, pasaport) al persoanei indrreptatite sa actioneze in numele organizatiei (al persoanei care detine o imputernicire legalizata la notar) 4. Stampila organizatiei.

In cazul cumpararii in leasing aveti nevoie de:
  1. Factura proforma si aviz de plata
  2. Cerere de solicitare, semnata si stampilata de client
  3. Copii dupa actele de identitate pentru persoanele autorizate sa reprezinte societatea
  4. Copie dupa Actul constitutiv al Societatii
  5. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului (in fotocopie) si Certificatul Fiscal in scopuri de TVA
  6. Hotararea AGA/ CA de autorizare a achizitiei in leasing si desemnarea persoanei care va reprezenta societatea in relatia cu firma de leasing (unde e cazul)
  7. Certificatul constator de la Registrul Comertului (in original si in termen legal)
  8. Bilantul anual contabil certificat de Administratia Fnanciara (impreuna cu Balanta de verificare aferenta) pentru ultimul an de activitate
  9. Ultima balanta lunara de verificare stampilata si semnata
  8'. Bilanturile anuale contabile certificat de Administratia Fnanciara ( impreuna cu Balanta de verificare aferenta) pentru ultimii 2 ani de
activitateCertificat constatator de la Registrul Comertului ( in original si in termen legal) 9'. Ultimele 2 balante lunare de verificare stampilata si semnat e, decontul de TVA aferent si Declaratia 100 insotita de Ordinele de plata aferente.